Members Club, l'entorn de beneficis exclusius per a col·legiats
Ajuda
Com em registro?
Per a registrar-te al Members Club, accedeix en l'enllaç que trobaràs a continuació, introdueix el teu nom, correu electrònic i contrasenya i accepta la política de privacitat. Rebràs un email en el teu correu electrònic per a validar el registre. Fes clic en l'enllaç que t'apareixerà. Recorda que és possible que l'email t'arribi a la safata de spam. Ja estaràs registrat en el Members Club! Registra't aquí.

Com donar-se de baixa del Club?
Per a deixar d'estar registrat en el Club has d'anar a la part superior dreta i clicar en “El meu Compte”. En el menú desplegable que apareixerà, accedeix a “Veure/Modificar les meves dades” i al final de la pàgina trobarás l'opció “Donar-me de baixa”.

He perdut o oblidat la meva contrasenya. Com la puc recuperar?
Si recordes la teva contrasenya, però la vols canviar, accedeix a “El meu Compte” i “Veure/Modificar les meves dades”. Introdueix la teva contrasenya antiga i canvia-la per una altra.

Si no recordes la teva contrasenya clica en el botó "Accedeix"trobaràs en el menú superior dret. Sense entrar en el club, clica a “Recordar contrasenya” en el nou menú que t'apareixerà. Escriu el teu correu electrònic que uses normalment per a entrar al Club i rebràs un email perquè puguis modificar la teva contrasenya. Recorda que pot arribar un la teva safata de spam.

La web no es carrega correctament.
Si tens problemes mentre estàs navegant pel Club podria ser que s'estiguin actualitzant les promocions o s'estigui fent un manteniment general de la pàgina. Per a garantir la seguretat de la web, i el funcionament correcte amb tots els proveïdors que s'integren en el Club, està 100% adaptat a (Chrome i Safari) tant per a ordinador com per a mòbil. Si aquestes navegant amb un altre navegador, pots trobar errors de compatibilitat.

Com s'organitza el club?
El club està organitzat en diferents apartats on trobaràs les ofertes i promocions disponibles per a tu. Les promocions s'actualitzen periòdicament, per tant, algunes promocions desapareixeran al cap d'un temps perquè puguin aparèixer unes altres.

Tipus de descompte: descomptes directes i Moneder.
En el Club trobaràs dos tipus de descomptes: descomptes directes i moneder. Els descomptes directes s'apliquen directament en el moment de la teva compra en els apartats d'Assegurances, Serveis i Ofertes Especials. En l'apartat Grans Marques, trobaràs les promocions que corresponen als descomptes de tipus Moneder.

Com funciona l'apartat Grans Marques?
En la descripció de cada botiga de la secció Grans Marques pots veure el percentatge o quantitat fixa de descompte que rebràs de forma reemborsada al Moneder en fer una compra o reserva.
Per exemple, si fas una compra de 105€ en una botiga que té un reemborsament del 5%, rebràs 5€ en el teu Moneder.

On trobo el Moneder?
Per a accedir al teu Moneder, fes clic en "El meu Compte" en l'apartat superior dret. En la secció "Saldo Moneder" trobaràs el teu Saldo Provisional i el teu Saldo Real.

Quina és la diferència entre el Saldo Provisional i el Saldo Real?
El Saldo Provisional apareix quan has fet la teva compra, però la botiga encara no l'ha verificat. El Saldo Provisional apareixerà en el teu Moneder entre 24 i 48 hores des que has realitzat la compra o reserva en l'apartat Grans Marques.
Podràs veure el teu Saldo Real quan la botiga confirmi la compra. Aquest procés pot trigar entre 2 i 3 mesos perquè hi ha un termini de 30 dies per a retornar els productes i uns dies més per a validar les compres. Et recordem que el Saldo Provisional es converteix en Saldo Real automàticament.

Com cobro el saldo generat en el Moneder?
El cobrament el podràs sol·licitar una vegada que tinguis el Saldo Real, és a dir, que la botiga o lloc on has realitzat una compra o reserva ens hagi confirmat que no has realitzat cap devolució, cancel·lació, anul·lació de reserva, etc.
Podràs transferir el teu Saldo del Moneder al teu compte bancari a partir de 10€ de Saldo Real. Quan hagis superat els 10€ de Saldo Real, apareixerà un quadre on podràs introduir el teu IBAN i transferir-te els diners acumulats al teu compte bancari.

He fet una compra i el meu saldo no apareix en la guardiola. Què ha passat?
El reemborsament pot trigar fins a dos dies a aparèixer en el teu Moneder. Quan la web on has comprat valguda la teva compra, el saldo del teu Moneder s'incrementarà segons el percentatge o quantitat fixa indicat en la fitxa de la botiga. Transcorregut el temps de validació (uns 3 mesos en el cas d'una compra o al mes següent en cas de viatges) podràs veure que el teu saldo s'ha convertit en saldo real. Recorda que només podràs transferir el saldo del Moneder al teu compte bancari a partir de 10€ de saldo real. Si no has rebut els teus diners en els terminis establerts, posa't en contacte amb nosaltres mitjançant el xat o el formulari de contacte.

Tinc dubtes o problemes amb les promocions.
En cada promoció trobaràs un apartat que t'explicarà les condicions i el procés de compra de cada oferta. Si encara tens preguntes, pots contactar amb nosaltres. Recorda que els descomptes només s'apliquen quan fas les compres en línia a través del Club i no tenen validesa a la botiga física o si es realitza directament en l'app del comerç.

Els descomptes són també per als familiars?
Si, les promocions també són vàlides per als familiars.

Com puc tenir el club en el mòbil?
Pots guardar el club en el mòbil mitjançant un accés que podràs instal·lar a la pantalla d'inici del teu dispositiu.
Si tens un dispositiu Android només hauràs d'entrar al club des del teu mòbil i fer clic a “Afegir a Pantalla d'Inici” que t'apareixerà en la pestanya de la part superior de la pantalla. T'apareixerà un bàner, on has de clicar a “Afegir a Pantalla d'Inici” i se t'instal·larà com una aplicació en la pantalla d'inici.
Per a dispositius IOS accedeix al club des del teu mòbil, prem el botó amb forma quadrada i una fletxa damunt que trobaràs al menú inferior de la teva pantalla. Indica que vols “Afegir a pantalla d'inici”. Perquè et funcioni la instal·lació, has d'accedir a la pantalla d'inici del club des de Safari.

Com contactar amb nosaltres?
La forma més ràpida de contactar amb nosaltres és mitjançant el Xat que trobaràs en la part inferior dreta del club de dilluns a dijous de 9.00 a. m. a 5.00 p. m. i divendres de 9.00 a. m. a 2.30 p. m. Fora de l'horari pots deixar-nos un missatge a través d'aquest formulari.

Com funciona el xat?
El xat és un sistema de comunicació que et permet consultar tots els teus dubtes sobre el club de manera ràpida. Un equip encarregat de la gestió de xat t'assistirà per a qualsevol consulta.
El xat funciona de dilluns a dijous de 9.00 a. m. a 5.00 p. m. i divendres de 9.00 a. m. a 2.30 p. m. Els caps de setmana el xat no està operatiu, però si tens algun dubte o consulta pots contactar-nos a través d'aquest formulari.

He enviat missatges i no he rebut resposta. Què puc fer?
Pots contactar amb nosaltres telefonant al 910 21 42 38.
SOBRE EL CLUB
Members Club, l'entorn de beneficis exclusius per a col·legiats. Aquí trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molt més. A més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, de manera que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar.
COL·LABORA
Logo